پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 7 فروردین 1400/ شماره 249
قیمت های جهانی؛ ترکیبی از کاهش و بدون تغییر، کاهش نیما به 391 تومان رسید، افزایش 793 تومانی دلار صرافی، پایان هفته نفت با 64 دلار، شروع بورس تهران با افزایش یک‌هزار واحدی...

قیمت های جهانی؛ ترکیبی از کاهش و بدون تغییر
قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه 26 مارچ 2021، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس آخرین اطلاعات نشریه پلتس، عمده گروه های کالایی روندی بدون تغییر، یا کاهشی داشتند و تنها در چند گروه اندک، افزایشی بود. ABS، پلی استایرن معمولی و پلی استایرن مقاوم گروه هایی هستند که بیشترین کاهش نسبت به هفته ی قبل را در بین قیمت ها، تجربه کردند.

کاهش نیما به 391 تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 22 هزار و 787 تومان رسید و نسبت به یکشنبه، 24 اسفند که قیمت های پایه اعلام شد، 391 تومان کاهش یافت. نکته مهم دلار نیماییِ امروز، میانگین هفتگی بود که به 22 هزار و 700 تومان، عقب نشینی کرد. پنجشنبه گذشته میانگین هفتگی، 22 هزار و 900 تومان بود.

افزایش 793 تومانی دلار صرافی
دلار صرافی ملی که هفته گذشته را با قیمت 23 هزار و 960 تومان، یعنی قیمت پایانی سال 99 به پایان رساند امروز را اما افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 793 تومان افزایش در آخرین به روزرسانی ساعت 14:30 دقیقه، 24 هزار و 753 تومان قیمتگذاری شد.

پایان هفته نفت با 64 دلار
معاملات نفت که هفته گذشته را با 64 دلار آغاز کرده بود، بعد از اوج و فرود بین 60 تا 64 دلار و اخبار مسدود شدن کانال سوئز، روز جمعه در قیمت 64 دلار، هفته را به پایان رساند.  قیمت پایانی برنت: 64 دلار و 57 سنت. بر اساس برخی اخبار، امروز کانال سوئز باز می شود و کشتی و نفتکش ها، پس از چند روز انتظار، می توانند به مسیر خود در این آبراه، ادامه دهند.

شروع بورس تهران با افزایش یک‌هزار واحدی
بورس تهران نخستین روز کاری سال 1400 را افزایشی آغاز کرد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 1 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 309 هزار صعود کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟